بازار نقاشی در خانه هنرمندان داغ است

نمایشگاه بزرگ بازار هنر از ۱۴ تا ۲۳ مردادماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

mohr ekhtesasi

بازار نقاشی  7gah.ir  (19)

به گزارش سرویس هنرهای تجسمی هفت گاه، نخستین نمایشگاه بزرگ بازار هنر در برگیرنده آثار نقاشی در ابعاد مختلف و با موضوعات متفاوت از هنرمندان جوان نقاش در تمامی نگارخانه های خانه هنرمندان ایران از تاریخ ۱۴مرداد برپا شده است.

در این بازار هنری ۱۸۰۰ اثر از بیش از ۷۰۰ هنرمند به قیمت ۵۰۰ هزار تومان در طی یک هفته در معرض دید و فروش علاقه مندان قرار می گیرد.

در این بین نام هنرمندانی چون احمد نصرالهی، علی ندایی، کامبیز درمبخش، رضا هدایت، بهزاد شیشه گران، نسرین عتیقه چی، فرح ابوالقاسم، همایون موسوی، سارا نیروبخش و رکن الدین شهابی، رامین مهدی نژاد، داریوش حسینی، لئون کهن، حبیب توحیدی، کتایون مقدم، همایون سلیمی، ناصر محمدی، جواد نوبهار، سینا نادری، ترانه صادقیان، مهتا معینی، علی رسولی، آیدین خانکشی پور، فرشته مقتدر، فرشته ستایش، لولیتا برات پور، مهناز پسیانی  نیز به چشم می خورد.

بازار نقاشی  7gah.ir  (4)

بازار نقاشی خانه هنرمندان ایران که ۳۰ تیرماه توسط شهردار تهران دکتر محمدباقر قالیباف افتتاح شده بود، از ۱۴ مردادماه به طور رسمی شروع به کار و فروش عمومی خود را آغاز کرده است.

علاقه مندان می توانند برای خرید از این بازار بزرگ نقاشی  تا ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۱۷۴۸۵ تماس حاصل نمایند.

بازار نقاشی  7gah.ir  (1)

بازار نقاشی  7gah.ir  (8)

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =