پیام تسلیت خانواده امام موسی صدر

خانواده امام موسی صدر در پی درگذشت سید علی صدر -برادر امام موسی صدر، که دوم خرداد ماه به دیار باقی شتافت پیام تسلیتی منتشر کرده اند که می توانید در ادامه بخوانید :

در متن این پیام آمده است :

 

«انالله و انا الیه راجعون

چشمان امام صدر ( که خداوند او و دو همراهش را به سلامت بازگرداند ) بار دیگر به اشک خواهد نشست ؛ این بار با شنیدن خبر وفات برادرش سید علی (رحمات الله علیه) . وی گرچه سه سال از امام بزرگتر بود اما آن ها همبازی دوران کودکی و شریک روح یکدیگر بودند .

سید علی در حالی وفات یافت که حسرت دیدار برادر کوچکش امام موسی را در دل داشت . باشد که خداوند شوق او را بر سر سفره عنایت اجداد طاهرینش و اولیاء و صالحین فرونشاند .

با درگذشت وی ، موضوع آزادسازی امام صدر و همراهانش یک مدافع سرسخت و پشتیبان قدرتمند را از دست داد . او با تمام توان به پی گیری این موضوع می پرداخت و درد و بیماری هیچ گاه نتوانست مانع وی شود .

با دلی خون و چشمی گریان با او پیمان می بندیم در ادامه تلاش برای آزادسازی امام و همراهانش کوتاهی نکنیم و در این راه حق ، به واسطه کمی رهروانش، احساس تنهایی نکنیم.

ای سید گرانقدر ما، سید علی، برادر امام، خدا تو را غریق رحمت کند و روح پاکت را در بهشت برین و ملکوت آسمان ها جای دهد. لا حول و لاقوه الا العلی العظیم.»

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =