برنامه کامل اجراهای دو فستیوال موسیقی الکترونیک در تهران

طی روزهای آینده دو فستیوال در زمینه موسیقی الکترونیک با عناوین «روزهای صداهای تجربی ۳» و «فستیوال موسیقی الکترونیک تهران» در پایتخت برگزار خواهد شد.

 

به گزارش سرویس موسیقی هفت گاه ، فستیوال «روزهای صداهای تجربی ۳» از ۲ تا ۵ اسفند در تهران برگزار خواهد شد که طی آن ۹ گروه در سالن عمارت روبرو به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای ویژه این فستیوال به ماکان اشگوری اختصاص دارد که طی آن در هر چهار روز این فستیوال از ساعت ۱۹:۳۰ آلبوم “برای کامیون ها” را روی صحنه خواهد برد.

این در حالی است که روز دوم اسفند از ساعت ۲۱ ابتدا علیداد و علیرضا بهمرام (الکتروآوکوستیک) و سپس گروه یشتای (یزدان یار و پگاه آهی) به اجرای برنامه می‌پردازند.

روز سوم اسفند نیز از ساعت ۲۱ آرمان پاکزاد و امیرعلوی (الکتروآکوستیک+ویژوال) و سپس پیترپیرحسینلو/ سیگنال (الکتروآکوستیک /آلترناتیو) اجرا خواهند داشت.

در چهارم اسفند نیز آنسامبل بلوک (جز تجربی) و آنسامبل مدرن یارآوا (موسیقی معاصر) روی صحنه می‌روند. در آخرین روز جشنواره نیز علی فی (اودیو و ویژوال) و آنسامبل انسو (موسیقی مینیمال و پلی ریتمیک) اجرا خواهند داشت.

 

این در حالی است که اولین «فستیوال موسیقی الکترونیک تهران» نیز از ۱۲ تا ۱۸ اسفند با اجرای ۱۴ گروه در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده ۱۲ اسفند «Anunnaki signal» در سئانس اول و محمد رجبی در سانس دوم روی صحنه می‌روند. ۱۳ اسفند نیز «M.H PROJECT» در سانس اول و «#TEHRAN» در سانس دوم  اجرای برنامه می‌پردازند.

روز ۱۴ اسفند گروه «jetpack » به همراه عرفان قوی‌قلب و امیرعلی رحمانی در سئانس اول و محمد صادقی در سانس دوم کنسرت می‌دهند. در ۱۵ اسفند نیز محمد صادقی در سانس اول و اشکام در سئانس دوم روی صحنه می‌روند.

در ۱۶ اسفند «elemaun» در سئانس اول و خشایار روانگر در سانس دوم اجرا خواهند داشت. در ۱۷ اسفند نیز «Ali.i.a.n سئانس اول و پویا معمارزاده در سانس دوم کنسرت می‌دهند.

در روز ۱۸ اسفند نیز پیام رونق سانس اول و نیما رمضان به همراه امیر بال افشان و سیاوش حسینی‌زاده در سانس دوم و پویا معمارزاده سئانس سوم روی صحنه می‌روند.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =