برپایی نمایشگاه عکس، مجسمه و نقاشی در خانه هنرمندان

خانه هنرمندان ایران پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، از ۱۶ آبان میزبان پنج نمایشگاه در حوزه های مختلف هنرهای تجسمی خواهد بود.

 گالری

به گزارش سرویس هنرهای تجسمی هفت گاه ،  نگارخانه های پاییز، زمستان و میرمیران، جمعه ۱۶ آبان ، میزبان دو نمایشگاه عکس از آثار پریناز آل آقا و هادی نوید و نمایشگاه مجسمه های پویا جمالی خواهند بود.
” لحظه های ناب تاریکی” ، عنوان نمایشگاه عکس های پریناز آل آقا است که در نگارخانه زمستان روی دیوار خواهد رفت.

در این نمایشگاه ۱۵ قطعه عکس شامل تعدادی سیاه و سفید و تعدادی نیز سیاه و قرمز ارائه می شود.

پریناز آل آقا، کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر، جوایز مختلفی را در زمینه عکاسی کسب کرده است.

بخشی از عواید فروش این نمایشگاه که تا ۲۲ آبان دایر است، برای کمک هزینه درمان هنرمندان سرطانی، اختصاص یافته است.

**************

به گزارش خانه هنرمندان ایران، “هادی نوید”  نیز نمایشگاه عکس “پرنده های من” را در نگارخانه میرمیران برگزار خواهد کرد.

عکس های این نمایشگاه که با موضوع پرنده، گرفته شده از سفرهای هنرمند به کشورهای مختلف جمع آوری شده است.

این عکس ها در دو بخش رنگی و سیاه و سفید عرضه خواهند شد و تمامی عواید فروش آن نیز به کودکان مبتلا به سرطان تعلق خواهد گرفت.

هادی نوید مهندس معماری است و بیش از ۳۰ سال سابقه عکاسی در حوزه های مختلفی مانند تئاتر، طبیعت و … دارد. این نمایشگاه تا ۲۱ آبان ادامه خواهد داشت.

**************

در همین روز، نگارخانه پاییز خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه مجسمه های پویا جمالی خواهد شد.

پویا جمالی متولد ۱۳۶۱ و کارشناس ارشد نقاشی است و مدت ۳ سال است که به عنوان مدرس دانشگاه، عکاسی و حجم سازی را به دانشجویان رشته نقاشی تدریس می کند.

در این نمایشگاه حدود ۱۰۰ مجسمه به دو شکل پایه دار و دیواری ارائه خواهد شد. این آثار بین ۱۵۰ هزار تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

این نمایشگاه جهت بازدید علاقه مندان تا ۲۰ آبان ادامه خواهد شد.

**************

همچنین شنبه ۱۷ آبان، نمایشگاه سالانه عکس اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران در نگارخانه های نامی و بهار خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد.

این دومین بار است که گزیده آثار اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعات به صورت نمایشگاه سالانه برگزار می شود. این نمایشگاه تا ۲۳ آذر دائر خواهد بود.

براین اساس، خانه هنرمندان ایران با افتتاح نمایشگاه نقاشی های شکرالله فتوح از کشور لبنان در روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

این هنرمند تاکنون در فستیوال های معتبر جهانی به طور انفرادی و جمعی شرکت داشته و با برگزاری نمایشگاه های متعدد در کشورهای مختلف به یک هنرمند جهانی تبدیل شده است.

در این نمایشگاه ۲۴ اثر به شیوه آبستره با تکنیک اکریلیک روی بوم ارائه خواهد شد. این نمایشگاه تا ۲۲ آبان ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند برای بازدید این نمایشگاه ها همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =