سال تلخ پس از لطفی ، بی ویژه نامه

هفت گاه

امروز یعنی ۱۲ اُردی بهشت ۱۳۹۵ ، دومین سالروز نبودن استاد محمدرضا لطفی ست . و ما عهد کرده بودیم پس از او ، روزشماری کنیم روزهای نبودنش را ، و حال موسیقی مان را بنگریم ، بنا بر همین “پس از لطفی ” را راه انداختیم . تا فراموشمان نشود که از آن تاریخ ۱۲ اُردی بهشت ۱۳۹۳ موسیقی ما ، لطفی ندارد .

و قرار ما این بود که هر سال ، هم زمان با سالروز نبودش ، پس از لطفی را منتشر کنیم . اما امسال ، در دومین سال پس از لطفی خلف وعده کردیم !

ما خلف وعده کردیم چرا که نشد آنچه که باید می شد . ما خلف وعده کردیم چرا که از سال گذشته در شرایطی به سر می بریم که برای هیچ رسانه ای خوشایند نیست ، وعده ی هیچ یک از مسئولین عملی نشد و ما که از روز اول یا علی (ع) گفته بودیم و به پیش آمده بودیم ، امروز سنگلاخ ها از توانمان کاسته است . درخواست زیادی نداشته و نداریم ، اما ما امروز حداقل ها را هم نداریم . درخواست حمایت مالی تنها یک بخش است که رسانه و هنرمند نیاز به حمایت معنوی هم دارد و ما از هر دو محرومیم.

در این میان باید گفت که خداراشکر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ، چند روز پیش برگزار شد و تمام شد ، که در غیر آن صورت فقط خدا می دانست همین ویژه نامه تا کجا می توانست دست آویزی شود برای برخی افراد و جناح ها .

دوستان عزیز ، امروز ۱۲ اُردی بهشت ۱۳۹۵ ، ” پس از لطفی ” ما همین است :

دستهایی خالی ، تن هایی تنها ، روح هایی خسته ، اما قدم هایی محکم و استوار . ما دلخوش به این قدم ها ، ادامه می دهیم ، هرچند امسال ، سال پس از لطفی تلخی داشته باشیم .

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =